.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعيت تردد در برخي محورهاي استان مازندران

معاون راهداري استان مازندران از ايجاد محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي عبور و مرور در جاده‌هاي برون شهري اين استان خبر داد.  
رضا مرادي امروز  با اشاره به تصميمات اتخاذ شده در سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و پليس راه ناجا در ايام نوروزي گفت: محور كرج - چالوس از ساعت 15 الي 24 روز 4/1/85 از دوراهي دزدبن (20 كيلومتري جنوب مرزن آباد) به سمت كرج يكطرفه بوده و ورود وسايل نقليه در ساعات مذكور از كرج تا دو رهي مذكور ممنوع خواهد بود.
در محور هراز تردد انواع كاميون به استثناي كاميونهاي حامل سوخت و مواد فاسد شدني از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز جمعه 4/1/85 از تهران به آمل و بالعكس ممنوع است.
همچنين در محور فيروزكوه تردد انواع كاميون به استنثاي كاميون‌هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 صبح روز يكشنبه مورخ 28/12/85 الي ساعت 24 روز سه‌شنبه منبع 1/1/85 و همچنين از ساعت 8 صبح الي 24 روز جمعه مورخ 4/1/85 از مبدا تهران به قائمشهر و بالعكس ممنوع است.
معاون راهداري اداره كل راه ‌و ترابري استان مازندران در ادامه اظهار داشت: در محورهايي كه ممنوعيت و محدويت‌ تردد اجرا مي‌گردد، تردد تريلرها و كاميونهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از اين امر مستثني مي‌باشد و موارد فوق تنها در ايام اجراي طرح نوروزي در راههايي مصداق دارد كه ممنوعيت يكطرفه شدن راه در آن اعمال نمي‌شود.(fars)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.